Συχνές Ερωτήσεις

  • Τι δικαιούμαι να εκτυπώσω στο Κέντρο Γεωπληροφορικής;

    ΕΚΤΥΠΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
    Οι διαθέσιμες εκτυπωτικές μονάδες στο δίκτυο του Κέντρου είναι: gray-a4 για A/M σελίδες Α4, color1-a4 για έγχρωμες σελίδες Α4, color2-a3 για έγχρωμες σελίδες Α3, plotter1 για σχέδια Α0 σε φωτογραφικό χαρτί και plotter2 για σχέδια Α0 σε απλό χαρτί. Η εκτέλεση των εκτυπώσεων γίνεται κάθε μία ώρα, ενώ για την εκτύπωση σχεδίων στους plotters προηγείται συνεννόηση με τους διαχειριστές. Το όριο των σελίδων εκτύπωσης κάθε χρήστη είναι σαράντα [40] α/μ σελίδες Α4 την εβδομάδα, και οι εκτυπώσεις πρέπει να αφορούν τεχνικές εκθέσεις ασκήσεων προτπυχιακών και μεταπτυχιακών μαθημάτων. Κάθε σελίδα Α3 ή κάθε έγχρωμη σελίδα Α4 αντιστοιχεί σε πέντε [5] α/μ σελίδες Α4. Το όριο των σχεδίων κάθε χρήστη είναι μία [1] σειρά σχεδίων της διπλωματικής ή μεταπτυχιακής εργασίας. Δεν επιτρέπεται η εκτύπωση κειμένου διπλωματικών ή μεταπτυχιακών εργασιών καθώς επίσης αρχείων .pdf, .html, .jpg, .ppt, κ.α.
    Για εκτυπώσεις πέρα των παραπάνω, και υπό την προϋπόθεση αδυναμίας εκτέλεσης της συγκεκριμένης εργασίας σε εξοπλισμό του αντίστοιχου εργαστηρίου ή τομέα, χρειάζεται συνεννόηση του υπευθύνου/επιβλέποντος καθηγητή με το Κέντρο Γεωπληροφορικής.


  • Συχνές ερωτήσεις για το προσωπικό της ΣΑΤΜ
    (πρόσβαση μόνο από τους χώρους γραφείων του προσωπικού)

  • Ποιές είναι οι λίστες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου των μελών της ΣΑΤΜ;

    ΛΙΣΤΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ ΜΕΛΩΝ ΣΑΤΜ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

    teachersATsurveyDOTntuaDOTgr (Μέλη ΔΕΠ)

    eedipATsurveyDOTntuaDOTgr (ΕΕΔΙΠ)

    etepATsurveyDOTntuaDOTgr (ΕΤΕΠ)

    idaxATsurveyDOTntuaDOTgr (ΙΔΑΧ)

    dpATsurveyDOTntuaDOTgr (Διοικητικό Προσωπικό)

    edpATsurveyDOTntuaDOTgr (ΕΔΠ)

    graduatesATsurveyDOTntuaDOTgr (Μεταπτυχιακοί Φοιτητές)

    phdcandATsurveyDOTntuaDOTgr (Υποψ. Διδάκτορες)

    allstaffATsurveyDOTntuaDOTgr (Συγκεντρωτική για προσωπικό)

    allstudentsATsurveyDOTntuaDOTgr (Συγκεντρωτική για φοιτητές)

    allusersATsurveyDOTntuaDOTgr (Συγκεντρωτική για όλους τους χρήστες)

  • Ποιές είναι οι ρυθμίσεις που πρέπει να κάνω στο mail client για να στέλνω και να λαμβάνω mail@survey;

    Αναβάθμιση υπηρεσίας email Σχολής Αγρονόμων Τοπογράφων Μηχανικών

    Η Σχολή Αγρονόμων & Τοπογράφων Mηχανικών σε συνεργασία με το Κέντρο Δικτύων έχει προγραμματίσει την αναβάθμιση της υπηρεσίας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) των χρηστών. Το νέο σύστημα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στηρίζεται στην υπηρεσία Εικονικού Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου του Κέντρου Δικτύων (virtual mail - vmail), η οποία μεταξύ των άλλων προσφέρει:

    · Θυρίδες χωρητικότητας 1 GB.

    · Προστασία από ιούς (antivirus).

    · Εντοπισμός και περιορισμός της ανεπιθύμητης αλληλογραφίας (antispam).

    · Πρόσβαση μέσω πρωτοκόλλων POP3, IMAP και των αντίστοιχων ασφαλών εκδόσεων POP3 over SSL και IMAP over SSL.

    · Πρόσβαση μέσω webmail στη διεύθυνση https://my.ntua.gr/. Από το ίδιο περιβάλλον μπορείτε να λάβετε πληροφορίες για τη θυρίδα σας, να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασης σας (password) και να ορίσετε φίλτρα ταταξινόμησης ή προώθησης των μηνυμάτων σας.

    · Άμεση και συνεχή υποστήριξη από το Κέντρο Δικτύων του Ιδρύματος.

    Η αναβάθμιση θα γίνει το πρωί της Τρίτης 2 Σεπτεμβρίου 2008 και αφορά όλους τους χρήστες που λαμβάνουν μηνύματα σε διευθύνσεις της μορφής Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.. Η λειτουργία της υπηρεσίας θα διακοπεί για χρονικό διάστημα μικρότερο των δύο ωρών.
    Για να συνδεθείτε επιτυχώς στη νέα έκδοση της υπηρεσίας θα πρέπει να κάνετε ορισμένες αλλαγές στις ρυθμίσεις του προγράμματος που χρησιμοποιείτε για να διαβάζετε το email σας. Συνοπτικά οι αλλαγές αυτές είναι:

    1. username: η πλήρης ηλεκτρονική σας διεύθυνση, π.χ. Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..
    2. incoming mail server (POP3/IMAP): mail.survey.ntua.gr.
    3. outgoing mail server (SMTP): smtp.ntua.gr με ταυτοποίηση (username/password) και ασφαλή σύνδεση (SSL/TLS).

    Οι παραπάνω ρυθμίσεις δεν είναι συμβατές με το τρέχον σύστημα. Οι αλλαγές θα πρέπει να γίνουν μετά την αναβάθμιση της υπηρεσίας. Στη συνέχεια μπορείτε να βρείτε οδηγίες με τις απαιτούμενες αλλαγές για τα λογισμικά:
  • Microsoft Outlook Express
  • Microsoft Outlook
  • Mozilla Thunderbird

    Για θέματα που αφορούν τον λογαριασμό σας μπορείτε να επικοινωνείτε με τους διαχειριστές της Σχολής στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή στα τηλέφωνα 210772-4016, 2759, 2766 . Για τεχνικά θέματα της υπηρεσίας μπορείτε να επικοινωνείτε με την υπηρεσία Τεχνικής Υποστήριξης (helpdesk) του Κέντρου Δικτύων, η οποία λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή, 9:00 πμ - 21:00 μμ (τηλ.  210 772 1861 , email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.).